29 Şubat 2012 Çarşamba

@Gizemcim Beni Mimlemiş :)

1.En sevdiğin nelerdir? Nelerden hoşlanırsın?


  • İş alanında kesinlikle bir şeyler üretmek, tasarlamak, derlemek ve bunları insanların beğenisine sunmak :) 
  • Ailede kuzenlerimle beraber olmaya bayılıyorum çok gülüyorum tepeden tırnağa pozitif oluyorum :)
  • Eşime gelince Onunla olan her anımı zaten seviyorum :)




2.Bilgisayar da vaktini nasıl geçirirsin?


Bol bol araştırma ve paylaşım yerim diyebilirim :)


3.En sevdiğin filmler nelerdir veya izlediğin ve hafızanda kalan kesinlikle izleyin dediğiniz?





4.Şu sıralar almak istediğiniz şeylerin listesini yapsanız, bunlar ne olurdu?


Bu aralar sürekli evime alışveriş yapmak geliyor içimden. Birde oyuncak ve bakım ürünleri alıyorum bir sürede böyle giderim gibi gözüküyor :) 


5. Şu aralar en çok dinlediğin şarkı?




          Rizzle Kicks - Mama Do The Hump Official Video









Ve bende yakından takibinde olduğum Fashion By Siu  mu mimliyorum :)

2 yorum: